Závodní činnost - sezóna 2004

V roce 2004 absolvoval MS KART racing team kromě potřebného testování a tréninků tři hlavní seriály závodů. Hlavní důraz byl kladen na Mistrovství Evropy v kategorii Intercontinental C a Super ICC. Dále pak na závod Světového poháru Super ICC.

Jako přípravu na tyto velmi náročné závody se vedení teamu rozhodlo pro účast v seriálu Open Masters - otevřené mistrovství Itálie. Jedná se o seriál pěti národních závodů, který je odborníky považován za nejkvalitnější na světě. Výsledky v tomto seriálu již napovídají, jak budou rozloženy síly při Mistrovství Evropy a světa. Jak je vidět v níže uvedeném výčtu, dosáhli jsme v roce 2004 v italském seriálu Open Masters velmi dobrých výsledků, 
Současně jsme otestovali mnoho nových dílů a systémů, potřebných pro ladění podvozků a motorů a pro vývoj nových konstrukcí podvozků, které připravujeme pro mezinárodní homologaci v roce 2005.

V roce 2004 startovali za oficiální závodní team MS KART tři jezdci:

  • Jiří Bečička z České republiky v seriálu Itálie Open Masters, v Mistrovství Evropy a Světovém poháru. Ve všech soutěžích startoval ve skupině Super ICC. V našem podvozku měl namontovaný tovární motor PAVESI.
  • Mathias Bergh ze Švédska v seriálu Itálie Open Masters a v seriálu Mistrovství Evropy. V obou soutěžích startoval ve skupině ICC s továrním motorem TM.
  • Alexander Haegermark ze Švédska v Mistrovství Evropy Super ICC a ve světovém poháru Super ICC.

Výsledky seriálu Italia Open Masters 2004:

Jiří Bečička obsadil v celkovém pořadí 8. místo, v jednotlivých závodech dosáhl následujících výsledků:

Sarno nedokončil pro havárii
Lonato 5. místo
Ugento 6. místo
Muro Leccese 5. místo
Jesolo 21. místo

Mathias Bergh ani jeden závod nedokončil do bodovaného 15. místa. V průběhu celého seriálu nezískal tedy ani jeden bod.

Výsledek Bečičky lze považovat za velmi dobrý a nebýt výpadku ve dvou závodech, mohl se zcela jistě umístnit v první pětici jezdců a s největší pravděpodobností i na podiu celkového hodnocení. Ve všech závodech bojoval na špici startovního pole s nejlepšími jezdci světa.

Mathias Bergh zaplatil začátečnickou daň nováčka a v tak náročném závodě se mu po kombinaci velmi špatných startů a následných kolizí při jízdě nepodařilo výrazněji se prosadit z konce závodního pole.

Za naši účast, výsledky a boje o přední umístnění si náš team vysloužil velkého uznání soupeřů a konkurenčních firem vyrábějících motokárové podvozky a motory.

Výsledky Mistrovství Evropy

Mathias Bergh obsadil celkově 10. místo v kategorii ICC, když na prvním závodě v italském Sarnu skončil na 3. a 4. místě, ve francouzském Varennes na 23. a 32. místě a v belgickém Mariembourgu na 15. a 18. místě. Škoda, že Mathias nenavázal na vynikající výsledky z prvních dvou finálových jízd v Sarnu, mohl by tak při svém teprve druhém startu v seriálu Mistrovství Evropy pomýšlet na skvělé celkové umístnění. Takto náročné závody však vyžadují velké zkušenosti a ty mu zatím chybí.

Jiří Bečička obsadil celkově 12. místo ve třídě Super ICC, když opět výborně začal v Sarnu, kde skončil na 3. a 13. místě. Po kolizích v dalším závodě ve Varennes byl pouze 32. a 23., takže si už více bodů nepřipsal.

Alexander Haegermark skončil v prvním závodě v Sarnu dvakrát až ve třetí desítce a po zhodnocení situace mu byla vypovězena smlouva oficielního továrního jezdce. V dalších dvou závodech startoval jako smluvní, továrnou podporovaný jezdec. Tato změna mu prospěla a ve francouzském Varennes obsadil v jedné finálové jízdě dokonce 6. místo.

Ve světovém poháru v belgickém Mariembourgu obsadil Jiří Bečička po problémech s podvozkem i s motorem až 25. místo. Ani jezdcův výkon zdaleka neodpovídal jeho možnostem. Očekávali jsme umístnění v první desítce světové elity a potenciál, kterým náš team disponoval, tomu zcela určitě odpovídal.

V roce 2004 dosáhli naši jezdci několika vynikajících výsledků. Škoda jen, že náš tovární team nedokázal opakovat tyto výsledky v každém jednotlivém závodu seriálu. Ve výše uvedených kategoriích se totiž nepořádá Mistrovství světa a tak v Mistrovství Evropy startují i všichni mimoevropští jezdci a evropský seriál lze tedy považovat za světové mistrovství. Naši tovární jezdci, pokud nebyli postiženi technickou závadou nebo kolizí, sváděli v každém závodě vždy boje s absolutní špičkou.

Rovněž motokáry MS KART patří do absolutní špičky světového závodního pole, pokud jsou v nich namontovány výkonné motory, mezi které patří především motory TM.

Myslíme si, že účinkování ve výše uvedených seriálech závodů, nasbírané zkušenosti a získané kontakty jsou velmi dobrým odrazovým můstkem do sportovní sezóny 2005. Složení jezdců továrního závodního týmu MS KART se z větší části změní a pokud všechna v současné době vedená jednání skončí pozitivně, můžeme se na vystoupení našeho týmu v roce 2005 opravdu těšit.

Na závěr bychom chtěli poděkovat všem našim jezdcům a mechanikům za odvedenou práci. Sponzorům a fanouškům děkujeme za přízeň a podporu a přejeme všem mnoho úspěchů a rychlých kol ve sportovní sezóně 2005.

Vedení továrního týmu MS KART racing team.

 

NOVINKY

Vážení obchodní přátelé, dovolujeme si Vás upozornit, že v termínu od 30.7. – 10.8.2018 probíhá ve firmě MS KART s.r.o. celozávodní dovolená.
K dispozici Vám budeme opět od pondělí 13.8.2018.
Děkujeme za pochopení a těšíme se na další spolupráci.


11.7.2018 - SPA 24 hour race


Výprodej pneumatik 2018


NOVÉ VÝROBKY

844Ca, Cb Taška na pneumatiky MS KART – modrá, červená 


863Bb, Bc Vlajka MS KART „Beach“ 220 a 340 cm 


863Ca Vlajka MS KART 130 x 85 cm


850Ge - Samolepky na plasty MS KART – model 2017


861Ca Tričko MS KART


861Cb Tričko MS KART – dětské



MS KART je oficielním prodejcem elektronického měřícího zařízení AIM pro motokáry



Výprodej oblečení 2017



Použité motokáry do půjčovny


 
Motokára do půjčovny pro děti MS KART MINI RED SPARROW

 




Motokára do půjčovny MS KART RED CONDOR


DOPORUČUJEME