Nastavení podvozku RZF 29/KF2

S PŘEDNÍ BRZDOU NA RUKU PRO PNEUMATIKY MEDIUM A MOJO D2  

Přední osa

  • šířka přední osy pro trať bez gumy je 1190 mm ( měřeno přes vnější strany kol ), náboj předního kola L 76 mm AL a záklon svislého čepu nechat v sériovém stavu to jsou tečky do středu podvozku, jestliže podvozek málo řídí tak zvětšit záklon to je nahoře otočit excentr tečkou o jednu díru dopředu a dole o jednu díru dozadu. S přibývající gumou na trati rozšířit přední osu až na 1220 mm s náboji kol L 76 mm AL a zvětšit záklon svislého čepu na maximum to je nahoře otočit tečku dopředu o dvě díry a dole tečkou o dvě díry dozadu.

   
   Výška přední osy

  • základní umístění osy je ve středu podkovy závěsu, toto nastavení je nejpoužívanější.
  • pokud má přední osa málo gripu nebo je trať mokrá, umístíme přední závěsy do nejnižší polohy tím se zvětší světlá výška podvozku a zvětší se grip.
  • pokud má přední osa hodně gripu, umístíme přední závěsy do nejvyšší polohy, tím se zmenší světlá výška podvozku a zmenší se grip.

    
   Rozbíhavost předních kol

  • na sucho 2 ¸ 4 mm
  • na mokro 6 - 12 mm, podle množství vody na trati ( čím více vody na trati tím větší rozbíhavost )

     
   Stabilizátory - standardní nastavení :

  • přední stabilizátor - nechat namontovaný s přibývající gumou na trati možno stabilizátor vyndat
  • zadní stabilizátor - vyndat
  • boční stabilizátor – nechat namontovaný, s přibývající gumou na trati stabilizátor vyndat

    Zadní osa :

  • Ø 50 MS 53 x 2,0 x 1040 mm - použít na studenou trať bez gumy
  • Ø 50 MS 38 x 2,5 x 1040 mm - použít při přibývání a velkém množství gumy na trati
  • šířka zadní osy 1390 - 1400 mm
  • náboje zadního kola L - 98 mm Mg, při malém gripu použít náboje L 120 Mg, nebo L 98 Al, při přibývání gumy na trati použít náboj zadní osy L 76 MG. Pokud nám zadní osa stále lepí můžeme dát horní šrouby zadního domečku do prostřední polohy nebo použít domečky zadní osy MG, tím se ještě zadní osa uvolní.

   Vzpěry sedačky :

  • standardně použít na levé i pravé straně sedačky 1 ks vzpěr ukotvených do vnějších domečků ložisek pro větší tlak váhy jezdce na zadní osu, při klouzání zadní osy přidáme ještě na každou stranu 1 ks vzpěry sedačky, naopak při lepení zadní osy vzpěry vyndáme.

   Nastavení na vodu :

  • šířka přední osy 1200 - 1260 mm (přední náboje L 96 Al)
  • šířka zadní osy 1360 mm (při ubývání vody pomalu rozšiřovat po 10 mm na každé straně)
  • vyndat přední, boční a zadní stabilizátor
  • záklon svislého čepu na maximum to je nahoře otočit tečku dopředu o dvě díry a dole tečkou o dvě díry dozadu, když nám podvozek ještě málo řídí zvětšíme světlou výšku podvozku, tím že dáme závěs na svislém čepu do spodní polohy
  • rozbíhavost předních kol 6 mm až 12 mm podle množství vody na trati
  • nechat vzpěry sedačky

NASTAVENÍ PODVOZKU SE MUSÍ STÁLE PŘIZPŮSOBOVAT STAVU ZÁVODNÍ DRÁHY A POVĚTRNOSTNÍM PODMÍNKÁM.

 

  

 

NOVINKY

Vážení obchodní přátelé, dovolujeme si Vás upozornit, že v termínu od 30.7. – 10.8.2018 probíhá ve firmě MS KART s.r.o. celozávodní dovolená.
K dispozici Vám budeme opět od pondělí 13.8.2018.
Děkujeme za pochopení a těšíme se na další spolupráci.


11.7.2018 - SPA 24 hour race


Výprodej pneumatik 2018


NOVÉ VÝROBKY

844Ca, Cb Taška na pneumatiky MS KART – modrá, červená 


863Bb, Bc Vlajka MS KART „Beach“ 220 a 340 cm 


863Ca Vlajka MS KART 130 x 85 cm


850Ge - Samolepky na plasty MS KART – model 2017


861Ca Tričko MS KART


861Cb Tričko MS KART – dětské



MS KART je oficielním prodejcem elektronického měřícího zařízení AIM pro motokáry



Výprodej oblečení 2017



Použité motokáry do půjčovny


 
Motokára do půjčovny pro děti MS KART MINI RED SPARROW

 




Motokára do půjčovny MS KART RED CONDOR


DOPORUČUJEME