Nastavení podvozku RC 23

NA PNEUMATIKY DRUHÉ TVRDOSTI 

PŘEDNÍ ČÁST PODVOZKU :
Šířka přední osy

  • - 1145 ( měřeno přes vnější strany kol ) 2 cm distančních podložek na každé straně.
    Ø 40 mm.

  
Výška přední osy

  • - základní umístění osy je ve středu podkovy závěsu, toto nastavení je nejpoužívanější.
  • - pokud má přední osa málo gripu nebo je trať mokrá, umístíme přední závěsy do nejnižší polohy.
  • - pokud má přední osa hodně gripu, umístíme přední závěsy do nejvyšší polohy.

   
Rozbíhavost předních kol

  • - na sucho 0 - 2 mm
  • - na mokro až 7 mm

    
Poloha svislých čepů

  • - standartní nastavení od 2 mm do 3 mm příklonu = dole bez excentru, toto nastavení použít jestliže není nanesená guma na trati.
  • - další nastavení je od 4 mm do 6 mm příklonu = dole excentr 0,5 otočený do středu podvozku, použít při přibývání gumy na trati.
  • - další nastavení je od 6 mm do 9 mm příklonu = dole excentr 1,0 otočený do středu podvozku, použít při hodně gumy na trati.
  • - standartní záklon 0,5
  • - při malém gripu přední části podvozku, začít svislý čep zakloňovat, možno jít až na excentr 2,0 číslem dopředu, to je maximální záklon, při zvětšování záklonu pozor na zvětšování opotřebení předních pneumatik

Stabilizátory - standartní nastavení :

  • - přední stabilizátor dlouhý - nechat namontovaný s přibívající gumou možno sundat
  • - přední stabilizátor krátký - sundat z podvozku
  • - zadní stabilizátor - sundat
  • - boční stabilizátor - šrouby nechat utažené, jestliže zadní část podvozku klouže, možno šrouby povolit , později i vyndat

Zadní osa :

  • - Ø 50 MS 53
  • - šířka zadní osy 1390 - 1400 mm
  • - náboje zadního kola Al / L - 98 mm ( Mg / L - 98 mm )

Vzpěry sedačky :

  • - na levé i pravé straně sedačky 2 ks vzpěr ukotvených do vnějších domečků ložisek pro větší tlak váhy jezdce na zadní osu.

Nastavení na vodu :

  • - šířka přední osy 1230 mm ( přední náboje Ø 40/120 Al )
  • - šířka zadní osy 1280 mm ( při ubývání vody pomalu rozšiřovat po 10 mm na každé straně )
  • vyndat přední a zadní stabilizátor, vyndat horní šrouby z bočního stabilizátoru
  • - záklon svislých čepů - nahoře excentr č.2 - číslem dopředu, při ubývání vody možno zmenšit záklony
  • - přední závěsy a zadní osu usadit do nejnižších poloh u podvozku
  • - rozbíhavost předních kol 5 mm až 7 mm
  • - nechat vzpěry sedačky

NASTAVENÍ PODVOZKU SE MUSÍ STÁLE PŘIZPŮSOBOVAT STAVU ZÁVODNÍ DRÁHY A POVĚTRNOSTNÍM PODMÍNKÁM.

 

NOVINKY

Vážení obchodní přátelé, dovolujeme si Vás upozornit, že v termínu od 30.7. – 10.8.2018 probíhá ve firmě MS KART s.r.o. celozávodní dovolená.
K dispozici Vám budeme opět od pondělí 13.8.2018.
Děkujeme za pochopení a těšíme se na další spolupráci.


11.7.2018 - SPA 24 hour race


Výprodej pneumatik 2018


NOVÉ VÝROBKY

844Ca, Cb Taška na pneumatiky MS KART – modrá, červená 


863Bb, Bc Vlajka MS KART „Beach“ 220 a 340 cm 


863Ca Vlajka MS KART 130 x 85 cm


850Ge - Samolepky na plasty MS KART – model 2017


861Ca Tričko MS KART


861Cb Tričko MS KART – dětské



MS KART je oficielním prodejcem elektronického měřícího zařízení AIM pro motokáry



Výprodej oblečení 2017



Použité motokáry do půjčovny


 
Motokára do půjčovny pro děti MS KART MINI RED SPARROW

 




Motokára do půjčovny MS KART RED CONDOR


DOPORUČUJEME