Mistrovství Evropy CIK-FIA Superkartů – Donington 5. – 7. června 2015

Minulý víkend se jel první ze 3 závodů seriálu Mistrovství Evropy Superkartů v anglickém Donington Parku a pro značku MS KART skončil velkým úspěchem. První závod vyhrál Adam Kout - MS KART/DEA a druhý byl Peter Elkmann - MS KART/VM. Ve druhém závodě se pořadí otočilo: vyhrál Peter Elkmann a Adam Kout byl druhý. Závod jednoválců Brittish GP vyhrál Paul Platt - MS KART/GAS GAS. Značka MS KART ovládla stupně vítězů. Velmi dobře jel i Angličan Charles Craven - MS KART/VM, který v prvním závodě dojel jako osmý a ve druhém jako sedmý.

První závod ME byl pro nás velkou neznámou, protože jsme v letošním roce neměli porovnání s několika špičkovými jezdci. Hlavně několikanásobný evropský šampion, Francouz Emmanuel Vinuales a Angličani Gavin Bennet a Liam Morley. Náš tým řešil problémy s nastavením podvozku a velkým opotřebením zadních pneumatik, se kterými jsme se potýkali během předcházejícího závodu v Oscherslebenu. Nové úpravy na podvozku se projevily velmi dobře a vše fungovalo bez větších problémů. Ve čtvrtek se jely tři volné tréninky, v pátek byl volný den a závod pokračoval v sobotu posledním tréninkem a dvěma kvalifikacemi. Adam byl nejrychlejší ve třech trénincích a jeden vyhrál Elkmann. Už volné tréninky tedy napovídaly, že největšími kandidáty na vítězství budou tito dva jezdci. Adam pak vyhrál obě kvalifikace a to právě před Peterem Elkmannem s náskokem 0,326 sekundy. Třetí byl Vinuales se ztrátou 0,91 sekundy a čtvrtý Bennet se ztrátou 1,1 sekundy. Další jezdci už měli na Adama ztrátu více než 2 sekundy.

První závod vyhrál s přehledem Adam Kout s náskokem 2,6 s na Petera Elkmanna a 20,6 s na třetího Emmanuela Vinualese. Dlouho jezdil třetí Gavin Bennet, ale v posledním kole vypadl pro poruch motoru. Pro nás bylo vítězství výborným vstupem do seriálu Mistrovství Evropy. Ve druhém závodě se ihned po startu dostal do vedení Peter Elkmann a v prvním kole si na Adama vytvořil náskok 1,2 sekundy. Pak se jezdci střídali v zajíždění lepších časů. Ke konci byl rychlejší Adam, ale už se mu nepodařilo náskok zlikvidovat. Vyhrál tedy Peter Elkmann 0,7 sekundy před Adamem Koutem. Třetí byl s velkou ztrátou 19 vteřin Gavin Bennet. Vinuales vypadl pro poruchu motoru. Peter měl strach o svůj motor, který vykazoval velké množství detonací. Nicméně vydržel až do cíle a pro Petera to znamenalo vítězství. Adam mně také velké štěstí. Po projetí cílem mu při cestě do depa praskl řetěz a přijel pouze setrvačností.

Po prvních dvou závodech je v průběžném pořadí ve vedení Adam Kout a Peter Elkmann se stejným počtem bodů 45. Třetí je Gavin Bennet s 20 body.

Další závod třídílného seriálu Mistrovství Evropy se jede 3. – 5. července ve francouzském Le Mans.

Mezitím se Adam Kout se svým Superkartem představí ještě na velké motoristické akci Legendy, a to tuto sobotu a neděli 13. a 14. června v pražských Bohnicích.

Milan Šimák MS KART Racing Team

 

Odpovědět
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
  • Webové a e-mailové adresy jsou automaticky převedeny na odkazy.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.

Více informací o možnostech formátování

NOVINKY

Vážení obchodní přátelé, dovolujeme si Vás upozornit, že v termínu od 30.7. – 10.8.2018 probíhá ve firmě MS KART s.r.o. celozávodní dovolená.
K dispozici Vám budeme opět od pondělí 13.8.2018.
Děkujeme za pochopení a těšíme se na další spolupráci.


11.7.2018 - SPA 24 hour race


Výprodej pneumatik 2018


NOVÉ VÝROBKY

844Ca, Cb Taška na pneumatiky MS KART – modrá, červená 


863Bb, Bc Vlajka MS KART „Beach“ 220 a 340 cm 


863Ca Vlajka MS KART 130 x 85 cm


850Ge - Samolepky na plasty MS KART – model 2017


861Ca Tričko MS KART


861Cb Tričko MS KART – dětské



MS KART je oficielním prodejcem elektronického měřícího zařízení AIM pro motokáry



Výprodej oblečení 2017



Použité motokáry do půjčovny


 
Motokára do půjčovny pro děti MS KART MINI RED SPARROW

 




Motokára do půjčovny MS KART RED CONDOR


DOPORUČUJEME